Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 36
Pokaż wszystkie komentarzegeneralnie zipp wprowadza coś nowego, aż powiewa świeżością...bo od tych jinlunów 150, challengerów 200 czy pseudo virago 250 z chin to już głowa boli i zawiewa chopperowo cruiserową modą z chińskich bajek typu manga. stylistyka ciekawa, kolorystyka również, brak plastikowych błyskotekowych dodatków z których tego typu sprzęty słyną. jeszcze żeby nie ten silnik o zgrozo, ładnie pomalowany ale to ta sama konstrukcja co w dżilunach 150 i czalendżerach 200 no i w jakiś quadach chyba 250...ale już chłodzonych wodą...jak się spisze??? zipp to raczej poważny gracz na polskim rynku więc zadba o podstawową rzecz jaką jest właściwy zapas części gwarancyjnych na magazynach. reszta to już bogato pojęta wyobraźnia sprzedawcy, który powie przecież przy sprzedaży klientowi dokładnie to co chce usłyszeć. kupić/nie kupić...pewnie i ten sprzęt pojawi się u innych importerów, kwetsia tylko aby wybrać tego odpowiedniego, który nie kocha nas w momencie wydawania pojazdu ale i później poważnie podchodzi do spraw gwarancji i obsługi.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza